Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů993/36%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů379/14%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů342/12%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů316/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů296/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů432/16%
Hlasů celkem: 2758
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1462/47%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů393/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů326/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů309/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Hlasů celkem: 3088

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Kategorie novinek

DA2 | Procitnutí | Prameny | Ostatní

Fan Art

30.08.2010 09:35

Fan Art Na popud Jackieho, kterého můžete znát z diskuzí pod novinkami, jsem dnes založil sekci FanArt. Vůbec neřešte, že se v menu nachází v části věnované Pramenům, ve FanArtu se bude nacházet cokoliv týkající se Dragon Age a je jedno kterého dílu/hry/DLC/knihy.


Z českých zástupců tam je prozatím pouze Jackie se svými dvěma (velmi povedenými) obrázky. Přece ho tam nenecháte v zahraniční konkurenci samotného. Pošlete taky něco :)

Celá novinka | Komentáře (78) | Autor: Lukáš | Zdroj: Internet

Patch 1.04

19.07.2010 18:07

Dnes vyjde před třemi dny ohlášený patch 1.04 ve verzi pro PC. Xbox360 a PS3 verze ještě čekají na certifikaci od Microsoftu/Sony.

Seznam oprav najdete zde


aktualizace:
Patch již je dostupný ke stažení - Stahujte zde

Celá novinka | Komentáře (6) | Autor: Lukáš | Zdroj: www.dragonage.com

Stručná Historie

19.07.2010 16:13

Přeložil jsem pro vás stručnou historii Thedasu, která se před nedávnem objevila na webu Game Informeru a tak jsem konečně zaplnil dodnes prázdnou sekci HISTORIE.


Tato sekce bude ještě později doplňována, protože prozatím tam jsou pouze historické údaje týkající se něčím Dragon Age 1 a 2.


Odkaz na Historii

Celá novinka | Komentáře (2) | Autor: Lukáš | Zdroj: Game Informer

Další informace

10.07.2010 11:20

Nové informace z Print Magazine:
- Do hry půjde naimportovat uložená pozice z Dragon Age: Origins
Očekávaná věc, některé ze zásadnějších rozhodnutí v Origins se projeví i během hraní DA2 - podobně jako u Mass Effect 2

- Flemmeth se ve hře objeví
Spekulovaná věc, nyní potvrzená

- konflikty v družině budou ještě propracovanější
To jsme zvědavi.

- dialogy ve stylu Mass Effectu - tedy kolečko s parafrázemi a symboly udávajícími tón
Špatná zpráva, ale vzhledem k plnému nadabování postavy celkem pochopitelná. Jen mohli místo kolečka nechat původní *seznamovou* strukturu, do které by se vešel kompletní obsah vět a ne jen náznak toho *co řekne*.
Určitě to ale přispěje filmovosti (jak tvůrci slibují), protože se tak nebude muset děj běhm rozhovorů tolikrát zastavovat a my spíše udáme základní názor, kterého se bude Hawke držet.

- Dragon Age 2 má rámovanou výpravnou strukturu, což znamená že využívá Hawkeho příhody z minulosti, které jsou ale převyprávěny v přítomnosti. Vracíme se tedy do důležitých okamžiků jeho života, které nám zodpoví otázky na příběh jeho předchozích dobrodružství
Tohle zatím moc nechápu..uvidíme, co tím myslí. Zatím si myslím, že se nejdříve *vrátíme* do několika nejdůležitějších okamžiků Hawkeho minulosti, které utvářely jeho osobnost (v rámci těch 10-ti let) a hlavní část příběhu se pak už bude souvisle odehrávat na konci té 10-ti leté etapy.

- události z Dragon Age: Origins mohou být viděny z jiného úhlu pohledu

- systém soubojů na PC z větší části nezměněn, systém soubojů na konzolích změněn aby lépe vyhovoval ovladači
Pochopitelné.

Celá novinka | Komentáře (17) | Autor: Lukáš | Zdroj: PrintMagazine

5 Faktů o Hawke

09.07.2010 22:26

GameInformer vypustil malou ochutnávku na očekáváné preview Dragon Age 2..5 faktů týkajících se hlavní postavy - Hawke

Fakta
1. Hawke bude nadabován.
Narozdíl od Dragon Age: Origins, bude v Dragon Age 2 hráčův charakter plně namluven. To otevírá dveře k více filmovému přístupu k dialogům a vytváří postavě identitu. Také to eliminuje ty trapné situace, kdy máte pocit, že by vaše postava měla reagovat, ale místo toho jen prázdně zírá.

2. Hawke je člověk.
Ano, to znamená, že si nemůžete zvolit Hawkeho (Hawkenina..Hawke samozřejmě může být i žena, ale dále budu mluvit pro jednoduchost v mužském rodě) rasu. Nicméně to, že jeden aspekt Hawkeho původu je pevně dán neznamená, že BioWare eliminovalo tvorbu postavy. Stále si můžete vybrat své povolání a vygenerovat vzhled. Když jsme byli na návštěvě ve studiu BioWare, tak jsme viděli (a slyšeli) v akci pouze můžského Hawke, ale tým slíbil, že hráč si bude moci zvolit jako svou postavu i ženu.

3. Hawke nejen přežil Pohromu (Blight)..on ji unikl
Když jste jako Šedý Strážce v Dragon Age: Origins bojovali s darkspawn, tak Hawke žil v Lotheringu. Fanoušci si vzpomenout, že šlo o malou vesničku, která byla vypleněna a zničena a Hawke byl jedním z přeživších. Nicméně místo toho, aby zůstal a bojoval s darkspawn, Hawke utekl z Fereldenu směrem na sever.

4. Hawke je šampiónem Kirkwallu
Kirkwall je významným populačním centrem Free Marches (Svobodných Pochodů - uvidíme, jak to v DA2 přeloží), sbírkou městkých států severně od Fereldenu. To znamená, že alespoň část příběhu v Dragon Age 2 se bude odehrávat v samotném Kirkwallu a samozřejmě stráví Hawke čas i v jiných oblastech Free Marches. Co přesně Hawke udělá, že si vyslouží čestný titul Šampióna je nicméně na vás.

5. Hawke řídí příběh
Dragon Age 2 není o zabití prastarého zla nebo o potlačení další Pohromy; Hawke je řídící silou příběhu. V průběhu herní 10-ti leté línie, hráčovy akce a volby stanoví Hawkeho historii, vztahy a smutky..vše pro zodpovězení větší otázky: kdo je Šampión Kirkwallu?

-----------

Část z těchto faktů už můžete znát z předchozích novinek, ale i přesto se v nich najde dost nového k zamyšlení.
Smíříte se s dabingem hlavní postavy? Nebo je to právě to, co vám chybělo? Nebude DA2 blíže Mass Effectu než DA:O?

Nyní již přibližně víme, kdy se bude hra odehrávat - bude to relativně krátce po Origins/Pramenech.

O tom, čím se Hawke zasloužil o titul Šampióna Kirkwallu rozhodneme my..způsoby jeho dosažení se tedy budou lišit podle stylu hraní a rozhodnutí, které učiníme. Na své si tak pravděpodobně přijdou i ti, kteří neradi hrají úplné klaďasy (já za ně hraju vždy :-P ).

------------
Další informace vypustí GameInformer v pondělí, tak se máme na co těšit.

Celá novinka | Komentáře (102) | Autor: Lukáš | Zdroj: http://gameinformer.com/

Leliana´s Song přidáno do sekce DLC

08.07.2010 09:05

Jak jsem včera slíbil, tak jsem taky udělal, popis a hodnocení tohoto DLC naleznete v sekci jim určené - Odkaz do sekce DLC

Celá novinka | Komentáře (4) | Autor: Lukáš | Zdroj: vlastní

Leliana´s Song první dojmy

07.07.2010 20:35

Tak, Leliana´s Song dohrán a mé první dojmy jsou pozitivní. Musím říct, že i přes svou jednoduchost (boj, boj, přesunutí předmětu z bodu A do bodu B, boj, boj..) se toto DLC hrálo příjemně, mělo zajímavý děj a rozhodně mě bavilo více, než třeba Návrat do Ostagaru.

Jde sice o krátké (cca 2 hodiny, ani se není kde zdržovat) a jednoduché dobrodružství (hrál jsem na obtížnost Hard, Nightmare vyzkouším příště), ale zároveň také o zajímavý náhled do událostí v Lelianině životě, které předcházely setkání během hraní Origins/Pramenů.
Rozhodně by mi nevadilo, kdyby se takovéto "prology" objevily pro všechny najímatelné NPC. Snad jen by mohly být za trochu nižší cenu, ale budiž.

Zítra sepíšu krátkou recenzi.


btw: zítra se prý dozvíme velkou novinu .. asi tuším, co by to mohlo být, ale necháme se všichni překvapit :)

Celá novinka | Komentáře (1) | Autor: Lukáš | Zdroj: vlastní
Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick