Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1602/45%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů455/13%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů361/10%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů390/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů381/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů372/10%
Hlasů celkem: 3561
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1592/45%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů476/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů364/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů388/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů372/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů356/10%
Hlasů celkem: 3548

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Postavy

V této sekci naleznete popisy jednotlivých postav, které potkáte během hraní Dragon Age: Prameny - Procitnutí a stanou se členy vaší družiny.

Anders

Anders Mnoho mágů netěší, že musí být pod kontrolou Oltáře a Anders v tom není žádnou výjimkou. Ačkoli byla většina mágů přivedena do Kruhu v raném věku, Anders už byl dospívající člověk v době, kdy ho templáři našli. Stačil si tak udělat obrázek o okolním světě a dobře věděl, co by od něj měl chtít. Zdi Věže Kruhu pro něj nebyly ničím jiným než vězením. Jakožto rozený potížista proto opakovaně z věže utíkal a vždy při tom projevoval značnou vynalézavost. Ale i přes všechen svůj důvtip a talent se mu nikdy nepodařilo templářům zcela uniknout. Jeho jediné štěstí je, že opovrhuje krvavou magií stejně jako Oltář, jinak by už totiž mohl být dávno popraven za čarodějnictví. Jedinou věcí, po které ve skutečnosti touží, je svoboda… no, svoboda, dobrý oběd a krásná dívka v jeho náruči. To zas není tak mnoho, že?

Spravedlnost (Justice)

Justice Ne všichni obyvatelé Úniku se ztotožňují s temnými emocemi jako je hněv a pýcha. Někteří ztělesňují i vznešenější vlastnosti lidstva jako je víra, naděje, soucit a spravedlnost. Spravedlnost ovšem není jméno, je to identita. Jeden takový duch reprezentující spravedlnost se stal obětí nepovedeného kouzla. Proti své vůli byl přenesen z Úniku do naší reality a uvězněn v těle mrtvoly Šedého strážce. Ztracený a zmatený teď hledá průvodce, který by mu pomohl pochopit tento cizí svět a ukázal mu, co to znamená být člověkem.

Mhairi

Mhairi Když byla Mhairi ještě dítě, okouzlily jí příběhy o králích a dalších hrdinech z řad šlechticů. Všechno co chtěla, bylo být jak oni a bojovat tak za to čemu věřila. V šestnácti letech se zasnoubila s jedním kupcem, ale zjistila, jaký život to s sebou přinese a jak se tím její sen vzdaluje, raději proto tehdy narukovala do armády. Její vášnivá oddanost a úcta k Fereldenu jí přinesla obdiv a respekt od velitelů i spolubojovníků. Mhairi však tvrdě zasáhla zrada a smrt krále Cailana, pak se ale doslechla o dvou Šedých strážcích, kteří téměř sami přemohli nákazu, a rozhodla se ke Strážcům přidat. Když se dověděla o náboru dobrovolníků s cílem znovu vybudovat řád Šedých strážců v pevnosti Vigil's Keep, neváhala a hned této šance využila.

Nathaniel Howe

Nathaniel Kdysi jméno Howe něco znamenalo, šlechtici tohoto jména totiž byli napříč celým Fereldenem známi jako čestní správci svých panství a ochránci lidských svobod. Potom ovšem Arl Rendon Howe zradil teyrna z Hornoživ, přivlastnil si tituly, co mu nepatřily, a měl v úmyslu zavraždit královnu. Za své skutky byl nakonec zabit Šedým strážcem, přesto vyvázl lacino. Jeho jméno je teď vláčeno špínou a jeho rodina byla zbavena veškerých titulů i území. Rendonův syn Nathaniel je proto ten, kdo teď nejvíce trpí za hříchy svého otce. Nezůstalo mu nic, stal se vyvrhelem. Všechno co mu však stačí vědět je to, že otec kterého miloval, zemřel rukou Šedého strážce a teď se jemu podobní vrazi zabydleli v jeho rodném domově.

Oghren

Oghren Oghren z Orzammaru proslul po celém Fereldenu jakožto spolubojovník Šedého strážce, který zastavil pátou Nákazu. Někdo říká, že Oghren byl strážcův nejvěrnější společník, ostatní tvrdí, že se pouze přiživil na jeho úspěchu. Všechny historky se ovšem shodují ve dvou důležitých bodech, a to že Oghren je na bojišti učiněným zběsilcem a že dokáže velice rychle doplňovat hladinu alkoholu v krvi. Poté co byl Arcidémon poražen, se Oghren usadil se svou starou láskou Felsi a později se jim narodilo dítě. Ti, kteří ho znají blíže o něm tvrdí, že byl tehdy skutečně šťastný, přinejmenším na nějakou dobu. V Oghrenovi se totiž nezapře rozený válečník a jak ostatně sám s radostí prohlašuje, válečník se bez boje může obejít, ale boj bez válečníka nikoli.

Sigrun

Sigrun K opuštění Legie mrtvých vede pouze jediná cesta, splnit přísahu a zemřít v bitvě proti nepřátelům Orzammaru, položit oběť zprošťující veškerých zločinů. Sigrun dychtí po šanci dokázat, že je více než jen neschopnou bahenní krysou, ale je těžké bezhlavě se vhrnout do bitvy, kterou nemůžete přežít. Když vyrostete jako bezkastí, naučíte se všechno si vybojovat. Naučíte se jak se sami o sebe postarat, protože nikdo jiný to za vás neudělá a i sám Kámen ví, že po smrti nebudete nikomu scházet. Sigrun se naučila přežít a dobře ví jak toho využít.

Velanna

Velanna Lidé sebrali Dálským elfům zemi, do základů vypálily jejich města a přinutili je žít jako otroky. Dálové zapomněli na svůj jazyk, kulturu a historii… a to vše kvůli lidem. Nyní kočují zemí v oddělených skupinách a žijí podle posledních zbytků jejich minulosti. Lze se proto vůbec divit, že nenávist k lidem zakořenila tak hluboko v srdci Velanny? Vyrostla jako archivářova První a tak dobře ví, kolik toho bylo ztraceno. Její pýcha proto nedovolí, aby její lidé ztratili ještě více. Je prodlouženou rukou přírody, nástrojem pomsty a nikdy se nepodřídí. Tvůrci ať pomohou těm, kteří se jí postaví do cesty.

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick