Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1602/45%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů455/13%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů361/10%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů390/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů381/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů372/10%
Hlasů celkem: 3561
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1592/45%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů476/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů364/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů388/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů372/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů356/10%
Hlasů celkem: 3548

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Místa

V této sekci naleznete popis míst, které navštívíte během hraní Dragon Age: Awakening (Dragon Age: Procitnutí). Tato sekce bude průběžně doplňována.

Amaranthine

Hrabství Amaranthine se táhne podél klikatého severovýchodního pobřeží Fereldenu. Waking Sea (Probouzející Moře) je známé pro svou drsnou povahu a bouře, které přicházejí z teplejších severních vod jsou náhlé a brutální. Nad těmito neklidnými vodami se tyčí město Amaranthine - kdysi prostá rybářská víska, dnes důležité a prospěrující přístavní město a centrum obchodu v severním Fereldenu. Trápení a bída, podobně jako bouřkami hnané vlny Probouzejícího Moře, se mnohokrát pokusily napadnout Amaranthine, ale vždy se rozbily o její zdi.

Lidé Amaranthinu přežili první Orlesianskou okupaci a poté drancování města, když se Orlesiané stahovali zpátky. Jednu věc ale ví jistě: město bude vždy pevně stát jako svědectví síly a neotřesitelnosti Fereldenského lidu.

Amaranthine

Blackmarsh

Blackmarsh (Černá mokřina - Černomokřina) je skličující, bezútěšné místo. Všichni, kteří putují jedinou osamělou cestou mezi stromy jsou sužováni tisnivým strachem. V mokřinách je ticho, protože dokonce ptáci i ostatní zvířata cítí zkaženost ve vzduchu a neodváží se přiblížit moc blízko.

Černomokřina vždy ale nebyla taková. Kdysi, mnoho let zpátky, zde byla rušná vesnice plná lidí. V místním malém přístavu každý den přistávaly čluny a lodě. A potom, jednoho dne, vše zmizelo. Pár statečných duší, které podnikly výpravu do mokřin, aby zjistili osud vesničanů, nalezlo pouze spálené ruiny a žádné známky života.
Jak šel čas dál, pozorování podivných tvorů a děsivých světel v mokřině podpořily víru, že je toto místo prokleté a že každý, kdo si aspoň trochu váží svého života, by se mu měl obloukem vyhnout.

Blackmarsh

Kal´Hirol

Trpasličí pevnost Kal´Hirol bylo dlouho známá jako centrum učení kovářské kasty. Jeho dílny jsou místem, kde Paragon Hirol vymyslel své slavné vylepšení odolnosti a síly golemů a také místem, kde Hirolův oblíbený student vyvinul metodu skladování očištěného lyria, která se používá dodnes.
Tyto zásadní objevy přinesly Kal´Hirol velký blahobyt; říká se, že se jeho průchod třpytí zlatem a stříbrem.

Nicméně pád Kal´Hirolu je zahalený tajemstvím. Známo je akorát to, že se elita pevnosti jednoho dne objevila před branami Orzammaru, vyčerpaní a v zoufalství ze ztráty jejich domova.

Blackmarsh

Vigil´s Keep

Amaranthine bylo první z Fereldenských hrabství (arling), které postihla Orlesianská okupace. Když bylo přístavní město v plamenech, jeho vládnoucí rodina Howe utekla na venkov odkud vedla partyzánskou válku proti okupantům, která trvala několik generací.

Ať slíbili Orlesiané jakkoliv obrovskou odměnu, nemohli se zbavit lstivých Howů a jejich neustále rostoucímu počtu sympatizantů. Rodina Howů si vybrala starou pevnost Vigilovu Tvrz jako jejich hlavní základnu, schovávajíc celý odboj v jejím ohromném komplexu skladovacích místností a také jeskyní, které se nalézají pod tvrzí - přímo pod nosy jejich utlačovatelů. Když byli Orlesiané konečně vyhnáni, byla Vigilova Tvrz prvním místem, kde byla uprostřed oslav vítězství znovu vztyčena vlajka Amaranthinu. Vigilova Trvz se stala novým domovem Howů.

Po letech věrné služby království, přivodily přehnané ambice Arlovi Rendon Howe smrt, což způsobilo také pád jeho rodiny. Nyní patří Vigilova Tvrz a Amaranthinské hrabství Šedým Strážcům (Grey Wardens). Zdi Vigilovy tvrze byly osídleny už od doby Avvarských barbarů. Griffoní prapor je pouze nejaktuálnějším z dlouhé řady. Jak dlouho zde budou vládnout barvy Strážců?

Vigil´s Keep

The Wending Wood

Kráčející Les (The Wending Wood) je oblast zalesněných strání a bujné vegetace, rozdělena obchodní cestou známou jako Poutníkova stezka (Pilgrim´s Path) - pojmenovaná podle oddaných věřících Andraste, kteří touto cestou kráčeli k Amaranthinu a těch, kteří zanechali po lese prastaré relikvie k poctě Andraste a Stvořitele.

Po staletí byl les znám jako místo dechberoucí krásy a klidu, ale to se v posledních měsících změnilo: klan Dalish elfů založilo v lese tábor a jejich blízkost k lidským vesnicím místní zneklidňuje. A aby to bylo ještě horší, tak byly v lesích zahlédnuty skupiny darkspawn, jež se nepochybně shromažďují za nějakým zlým účelem.
Nyní se lidé Amaranthinu mohou pouze modlit, aby cokoliv trápící Kráčející Les, co nejdříve zmizelo.

The Wending Wood

Dragonbone Wastes

Daleko na jihu Thedasu, hnízdící mezi vysokými horami, je místo, kde údajně draci přicházejí zemřít. Zde, v této nelítostné a divoké zemi dračice na konci svých dní může ulehnout a nechat pronikavý chlad, aby si ji vzal. Tevinterské Impérium uvěřilo těmto příběhům a napadlo je, že kosti těchto velkých a parastarých tvorů musí být prosáklé mocí - mocí, kterou mohou získat pro sebe.
A tak hledali místo, o kterém vyprávěly legendy. Když jej našli a uviděli ty hromady prastarých kostí, tak jej nazvali Dračí Pád.

Dragonbone Wastes

Knotwood Hills

Západně od Amaranthinu je oblast, kterou nazývají Knotwood Hills kvůli mrtvým, ošlehaným stromům, jež dominují krajině. Z neznámých důvodů jsou tyto kopce nehostinné a neúrodné, což působí jako silný kontrast úrodným polím zbytku hrabství Amaranthine. Prudké skály na rozeklaných stráních Knotwood Hills si v průběhu let vyžádaly spoustu životů; povídá se o dírách, které se objevují na místech, kde se chvíli předtím zdála být pevná zem. Pod zemí jsou prý staré tunely, které se pomalu začínají rozpadat.
Jen málo mužů je dost statečných a nebo hloupých na to, aby šli vyzkoumat pravdu.

Knotwood Hills

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick