Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů993/36%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů379/14%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů342/12%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů316/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů296/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů433/16%
Hlasů celkem: 2759
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1462/47%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů393/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů326/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů309/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Hlasů celkem: 3088

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Bestiář

V této sekci naleznete informace o nových monstrech, které potkáte během hraní Dragon Age: Prameny - Procitnutí.

Učedníci (Disciples)

Disciples Nákaza byla zažehnána, nebo si to alespoň všichni mysleli. Přesto zplozenci stále zamořují Ferelden a jsou dobře organizovaní i navzdory zabití Arcidémona, vykonávají totiž rozkazy dříve nikdy neviděných velitelů. Nikdo netuší odkud se tihle zplozenečtí velitelé vlastně vzali, ale jisté je že dokážou rozumně myslet, mluvit a určitě jednají za nějakým účelem, což je činí vskutku nebezpečnými protivníky.

Královna Černé mokřiny (Queen of the Blackmarsh)

Queen of the Blackmarsh O generaci zpět se v Černém močálu usadila dračí saň. Místní vesničané se proto začali bát o své domovy a ve své domýšlivosti si mysleli, že mohou draka ulovit. Spoustu lidí při tom přišlo o život, ale přesto ničeho nedosáhli. Muži i ženy z Černého močálu už skoro ztratili veškerou naději, když v tom se do situace vložila orlesiánská baronesa, která byla do této oblasti poslána, aby ji spravovala. Začalo se tehdy mezi lidmi šeptat, že ta záhadná žena byla čarodějnice. Ovšem čarodějnice nebo ne, to ona bestii vypudila a zachránila tak místní obyvatele. Většina lidí tehdy věřila, že dračí saň byla zabita, poukazujíc přitom na kosti roztroušené po celém močálu. Někteří si tím ovšem nebyli tak jisti, od té doby totiž začali vídat dračí bestii v nočních můrách, vznášela se na velkých křídlech a s ní přicházela strašlivá bouře. Skeptici proto tvrdili, že drak nebyl zabit, ale nějakým způsobem pouze lapen na hranici hmotného světa. S některými věcmi tohoto světa ovšem není radno si zahrávat a proto je i lepší nechat je v klidu.

Architekt (The Architect)

Architekt Architekt je prvním zplozencem, který si vyvinul svou vlastní nezávislou vůli. Stal se tak mimořádným odpadlíkem, který nepociťuje nutnost uposlechnout volání Starých bohů ani jiná další nutkání zplozenců. Přestože je však vysoce inteligentní, má jen velmi malé pochopení pro lidstvo. Považovat ho tak za něco jiného než za to čím ve skutečnosti je, za zplozence, by byla pošetilost.

Děti (The Children)

The Children Když vypukla Nákaza a zplozenci temnot vylezli na zemský povrch, poprvé po staletích se do podzemí odvážily vydat lidské expedice. Narazily jen na velmi malý odpor, když potkávaly poslední opozdilce z řad zplozenců. Poté ovšem začali lidé beze stopy mizet. Muži zbudovali tábor a druhý den zjistili, že jeden z nich chybí. Průzkumníci při jeho hledání rovněž zmizeli a už se nevrátili. Byly vytvořeny pátrací skupiny, které ovšem po ztracených lidech nenalezly žádné stopy. Někteří však zahlédli, jak se v temnotě něco hýbe, něco co před světlem pochodně mizelo ve stínech. Ze všech vyslaných skupin přežil pouze jediný voják a ten vyděšeně popisoval červům podobná monstra s ostrými zuby, která sežrala jeho druhy. Všechny expedice se poté raději rychle stáhly zpět na povrch.

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick