Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů993/36%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů379/14%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů342/12%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů316/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů296/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů432/16%
Hlasů celkem: 2758
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1462/47%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů393/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů326/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů309/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Hlasů celkem: 3088

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Povolání

V této sekci najdete základní informace o dostupných povoláních v Dragon Age ][ .

Válečník

Nejfyzičtější z povolání v Dragon Age 2, válečník, je ve svém živlu obklíčen nepřáteli, udržujíc si jejich pozornost mocnými rozmachy zbraní, zatímco jeho spojenci mohou útočit z relativního bezpečí.

Válečník

Srdcem válečníkova bojového stylu je volba zbraně. Obranný typ bude volit mix jednoruční zbraně (ať už sekeru, palcát nebo čepel) a štítu, využívajíc tak posílené obrany, kterou mu poskytuje zeď dřeva a oceli mezi ním a jeho protivníky.
Ofenzivnější válečníci budou tíhnout k větším obouručním zbraním jako obouruční meč nebo palice. Obětováním části obranyschopnosti zvýší svůj zraňující potenciál a mocným rozmachem své dlouhé čepele pak může jednoduše zasáhnout více nepřátel najednou.

Bojovníci nicméně již nejsou tak moc omezeni na jednu zbraň jako tomu bylo dříve. Široká škála jejich dovedností jsou nezávislé na zvolené zbrani - například omračující "pommel strike". Různé útočné a obranné postoje - jako Might, Control a Turn the Blade - mohou být použity bez ohledu na zbraň a v závislosti na potřebách konkrétního souboje.
Bojovníci jsou také jedinou třídou, která může aktivně získávat nenávist více nepřátel najednou - řídit tak průběh bitvy a udržovat křehčí členy družiny naživu.

Specializace:

Reaver: Život je moc. Krvaví mágové to ví, ale nejsou jediní. Válečníci také mohou ovládat energi, které proudí jejich krví a kostmi, ale není to snadná cesta. Specializace Reaver mění bolest za sílu v neměnné rovnováze sobeckého obětování.
Na první pohled se zdá, že Reaveři dělají práci za své protivníky - zraňují sami sebe hrozivým způsobem.
Ale Reaveři (Reaver = Plenitel) mohou transformovat vlastní životní esenci do syrového ničení a poté doplnit své zdraví z nepřátel. Je to nebezpečný hazard, který počítá s tím, že dodaná síla umožní zničit protivníky dříve než Reavera zabijí jeho vlastní dovednosti.
V nejlepším případě vede specializace Reavera k brutální harmonii. Čím blíže jsou své smrti, tím se stávají v boji účinnější a přibližují k smrti své nepřátele.

Templar: K ovládání magie je potřeba neuvěřitelného soustředění, ale ještě silnější vůle, aby tento nápor člověk vydržel. Templářská specializace vznikla v Chantry (Církev/Oltář) při založení řádu a jejich mandátem je omezování a kontrola mágů.
Nicméně Templářovy dovednosti nejsou božského původu; jsou výsledkem intenzivního tréninku a důsledné oddanosti.
To je dosažitelné kterýmkov válečníkem, i když díky vyžadované disciplíně se to zdá spíše jako povolání.
Templáři nejen odmítají magii, ale přímo si ji odepírají a stejně tak její použití odepírají ostatním.
Nejlepší z templářů mohou jednoduše setřást většinu škodlivých účinků a mohou úplně potlačit mágovu schopnost kouzlit.
Jsou to válečníci jedinečného zaměření a nikdo se s nimi nemůže srovnávat v efektivitě krocení těch, kteří zneužívají magické energie Fade.

Berserker: Všichni válečníci budí respekt, ale Berserker je neúprosnou fyzickou silou.
Název této specializace naznačuje spojitost se vztekem, riskováním a do jisté míry i efektivitou, ale bylo by tragickým omylem tvrdit, že je Berserker nepořádný a nedisciplinovaný.
Je třeba neuvěřitelného množství (sebe)kontroly, abyste věděli, kdy právě tu kontrolu ztratíte.
Berserker řídí tempo boje, stanovuje standard, kterému se protivník nemůže vyrovnat. Svou zuřivost dokážou prodlužovat a nacházet novou energii při každém padlém nepříteli. Dokud stojí, dokud mají energii (staminu), tak nemají srovnatelného soupeře, ale nevydrží stát vzadu a nechat bitvu vyvíjet se.
Pro Berserka vždy bitva končí buď slávou, vítěstvím a nebo prohrou.

Válečník

Válečník

Válečník

Válečník

Válečník

Válečník

Válečník

Mág

Mágové v Dragon Age II pracují se syrovou energií, pomocí které oslabují, posilují a nebo zraňují. Mají neuvěřitelný taktický potenciál, což je jedním z důvodů, proč jsou tak urputně loveni Templáři.

Mág

Všestranný a zničující renegádský mág, má v Kirkwallu nebezpečný život, ale je více než jen schopen (schopna) zvládnout rizika spojená s místními zahlcenými autoritami.

Mágové mohou nepřítele připravit o schopnost bojovat. Zpomalení, oslabení, odčarování – jakmile znají slabost, tak mohou i nejnebezpečnějšího protivníka proměnit v bezmocný cíl.
Nebo mohou Mágové proměnit své spojence v nezastavitelnou sílu s pomocí léčení, přidání elementálního účinku zbraním a také zdánlivě měnit tok času ve prospěch družiny pomocí zrychlení (Haste). Jak Válečníci, tak Lotři mohou mít prospěch z Mága za jejich zády.

Ale možná hlavním důvodem, proč jsou Mágové tak obávaní, je schopnost ovládat bojiště s jejich úžasnou oblastí účinku poškození. Nepřátele, kteří nejsou vyřazeni a nebo zneškodněni posílenými spojenci, jsou jednoduše vymazáni.Všechna povolání v Dragon Age 2 jsou mistři svého řemesla, ale jsou to Mágové, kdo ve skutečnosti nechává za sebou spálenou zem.

Specializace:

Silový Mág (Force Mage) – všechny specializace mága manipulují s energií, ale Silový Mág si v ni doslova libuje. Specializace populární v Kirkwallu se soustřeďuje pouze na syrové použití magie v její plné nechvalné slávě – víry přitahující protivníky, éterická závaží, která drtí a zpomalují nebo velké vlny energie, které si pohazují s protivníky jako by byli loutky.
Cíle, s kterými si mág nehraje, jsou jednoduše vraženy do země jakoby obří pěstí. A v jejich mistrovském ovládnutí této síly mohou Siloví Mágové učinit sami sebe imunní vůči podobným útokům – jde o dovednost, která naznačuje skutečnou disciplínu, jíž musí dosáhnout.
Koneckonců, zřejmé (unsubtle – nevím, co přesně tím myslí) neznamená nekomplikované – specializace Silového Mága vyžaduje neobvyklou přesnost k udržení tak ohromující síly pod kontrolou.

Duchovní Léčitel (Spirit Healer) – tato specializace se soustřeďuje na obnovu, ne ničení. Ví, že nejlepší cestou k vítězství v bitvě je udržet sebe a své spojence bojeschopné co nejdéle je to možné. Jsou to mágové, kteří jsou nejsnadněji přijímáni – nebo alespoň tolerováni – běžným lidem, ale přesto se jich templáři bojí stejně nebo dokonce více než specializací zaměřených na ničení.
Žádní jiní mágové nemohou čerpat svou sílu přímo z duchů Fade. Je to risk, ale odměna je nepopiratelná. Léčba zranění, odolnost na zranění, dokonce záchrana kolegů na pokraji smrti – nejsou to podpůrné dovednosti, ale naopak jádro kterékoliv efektivní družiny.
Jakýkoliv hlupák může zranit, ale žádné množství svalů nemůže pomocí zbraně léčit.

Krvavý Mág (Blood Mage) – nic nezpůsobuje tolik strachu jako Krvavý Mág. Mágové tohoto druhu získávají syrovou životní energii a mění ji ve svůj prospěch. Mohou kazit a ovládat, také mohou udržet svou moc pohlcováním životní energie ostatních, ať už oni chtějí a nebo ne.
Výsledky mohou být odporné, ale tato specializace není omezena jen na šílence a stvůry. Mnoho ji vidí jako jedinou formu magie, která je opravdu svobodná, protože je vázána na tělo, není závislá na duších nebo démonech. Nicméně zůstává nepochybně násilnou a sebedestruktivní disciplínou a Krvaví Mágové tak musí být velmi opatrní. Pokušení vzít si ještě o trošku více je vždy přítomno.

Mág

Mág

Mág

Mág

Mág

Mág

Mág

Lotr

Lotr (rogue) bojuje se smrtící přesností. Ať už vystřelují z dálky proud šípů a nebo zblízka udělují protivníkům zničující údery, soustřeďují se tito smrtící bojovníci na jediný cíl a jeho co nejúčinnější zlikvidování.

Lotr

Jako lučištník je lotrův největší přínos jeho/její mobilita. Je chopen uhýbat s lehkostí sobě vlastní a tak se může jednoduše vyhnout pronásledovatelům. Protivníci, kteří doufají, že se k lučištníkovi přiblíží, často skončí přišpendlení k zemi díky mistrně zamířenému šípu, který jim prostřelil nohu. Pokud se situace vyhrotí, tak pomocí opatrného rozptýlení a dobře nacvičených úhybných technik se lotr dokáže protivníkům schovat a donutí je tak zaměřit svou pozornost na obrněnější válečníky.

Lotři vyzbrojeni dvěma dýkami se soustřeďují více na správnou pozici (nejlépe za protivníkovými zády ;) ) a spolupráci s válečníky a mágy, aby pak mohli udělit co nejvyšší zranění zatímco jsou nepřátelé nepozorní a nebo vyřazeni z boje (např. zmraženi mágem). Akrobatické útoky drásají protivníky, často je zanechávajíc silně krvácející a oslabené, zatímco se lotr hladce přesune za ně kvůli zničujícímu bodnutí do zad.

Lotři se soustřeďují na obratnost a mazanost (dexterity a cunning), tedy kombinaci která mění sílu za přesnost. Kritické zásahy jsou lotrovou obživou a navíc mají mnoho dovedností, které pravděpodobnost kritického zásahu ještě zvyšují. Tyto atributy také vedou k solidní obraně, dělajíc tak z lotra protivníka, kterého je těžké zasáhnout, což je kritické pro povolání, které obvykle postrádá sílu potřebnou k nošení těžkých zbrojí.

Specializace:

Zabiják (Assassin): Kdokoliv může zabít pro peníze, ale ti, kteří následují Antivanské tradice ví, jak to provést ve velkém stylu. Ačkoliv je každý zabiják jiný, některý upřednostňuje zabití zblízka a jiný zase raději útočí z dálky, ale všichni to jsou smrtící predátoři zkušeni v odhalování protivníkových slabostí. V Kirkwallu je překvapivé množství zabijáků, ale většina je na cestách za svými kontrakty.

Duelista (Duelist): Duelisté se specializují v boji s jedním protivníkem a jeho rychlé likvidaci. Ačkoliv je umění duelů v Kirkwallu méně populární než v kultivovanějších městech Orlais, stále je zde plno trenérů ochotných učit lotry, kteří mají dostatečně rychlý důvtip. Lotrova preferovaná zbraň, ať už čepel nebo luk, má jen malý vliv na jeho (dovednostní) strom. Rozptýlený a naštvaný protivník je jednoduchý cíl na jakoukoliv vzdálenost.

Stín (Shadow): Stínoví lotři využívají matení a nenápadné „fasády“ k přepadávaní svých protivníků zničujícími útoky. Jako centrum pašeráků má Kirkwall více než jen pár cvičitelů těchto technik, které předají těm, kteří prokáží dostatečnou kvalifikaci.

Lotr

Lotr

Lotr

Lotr

Lotr

Lotr

Lotr

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick