Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů993/36%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů379/14%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů342/12%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů316/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů296/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů432/16%
Hlasů celkem: 2758
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1462/47%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů393/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů326/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů309/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Hlasů celkem: 3088

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Postavy

V této sekci naleznete prozatím známé informace o jednotlivých postavách, které potkáte během hraní Dragon Age 2: Rise to Power.

Anders

Anders

"Mágové jsou dílem Stvořitele. Oltář vybudovali lidé a lidé jej také mohou strhnout."

Anders, lehkomyslný čarodějnický buřič z Dragon Age: Prameny - Procitnutí, se změnil. Po naléhání svého přítele Spravedlnosti k aktivnějšímu boji proti Kruhu mágů, Anders nakonec svolil k tomu, aby jeho tělo přijalo duši Spravedlnosti.
Záhy však zjistil, že hněv vůči Kruhu proměnil Spravedlnost v démona Pomsty. Anders nyní musí vyvinout veškeré duševní i tělesné síly k tomu, aby zlo, jež se v něm usídlilo, ovládnul. Přinejmenším do doby, než se svět zbaví Kruh mágů navěky.

Anders

Merrill

Merrill

"Vzpomínat je Archivářova práce, dokonce i na nebezpečné věci."

Archiváři Dálů jsou velkými znalci dávných tradic a strážci letitých tajemství. Merrill zná celou historii elfů a orientovat se ve světě Úniku, má však velmi málo zkušeností s okolním světem a dokonce i vlastními lidmi. Nyní se ocitnula v cizí zemi, ze všech stran obklíčena nebezpečím, a za každou cenu musí najít pomoc pro svůj klan.

Merrill

Fenris

Fenris

"Vědí, co jsem. Jen ať přijdou, pokud najdou odvahu."

Kdysi otrokem Tevinterského magistra, Fenris, byl upraven: do masa mu bylo vypáleno lyrium, jehož magie mu jak odstranila jeho paměť, tak jej navždy změnila. Stal se živoucí zbraní a nakonec využil svých sil, aby unikl ze svých okovů.
Nyní se ocité v podivné zemi bez přátel - a s bývalým pánem, který odmítá jej nechat být.

Fenris

Fenris

Varric

Varric

"Znám každého v tomto městě. No, každého, kterého stojí za to znát."

Slova jsou jeho obchodem, přehánění jeho specialitou - Varric může stvořit nebo zničit legendu, aniž by hnul prstem. Narozen do obchodnického cechu, Varric nikdy nepoznal trpasličí domovinu a nikdy nepracoval pod Kamenem.
Preferuje teplý hospodský oheň, džbán, který se nikdy nevyprázdní, poddajné publikum a nedobrovolný subjekt (o kterém bude hovořit).
Může odříkat velký příběh Předků a Paragonů - nebo o čemkoliv chceš - ale nebude to s úctou.
Pravda je jen další komodita. Historie je psaná vítězi, ale může být také psána Varricem, který rozhodne, kdo je vítěz.
Pokud chceš zisk, poohlédni se po jeho bratrovi, Bartrandu, ničemovi s talentem pro podnikání. Ale pokud chceš, aby na tebe lidé vzpomínali, Varric je ten pravý.

Varric

Varric

Isabela

Isabela

"Vyhrávám protože podvádím, kotě. Myslela jsem, že je to jasné."

Isabella je pirátskou metlou dvou pobřeží, čtyř národů a bezpočtu tavern. Je stejně obratná s dýkou jako v urážení a je těžké poznat, co z toho řeže hlouběji. Je velmi vzácné vidět ji na jednom místě delší dobu, ale vzhledem k tomu, že je z její lodi zbylo jen pár trámů, tak se Isabela musela spokojit s jakýmkoliv ziskem, který může Kirkwall nabídnout.
A to znamená nekončící bolest hlavy bohatých a pošetilých a zároveň nekončící zábavu pro ni. Je stejně žádoucí jako obávaná, což je třeba říct, hodně a často. Padnout na její čepel a nebo k jejím nohám je pro ni tak jako tak výhra.
Ztroskotaná a pronásledovaná Isabela se ještě nerozhodla, jestli je zahnaná do kouta. Prozatím se až přespříliš baví.

Isabela

Isabela

Aveline

Aveline

"Chraň to, na čem záleží, vším co máš. Nebo nebudeš mít nic. A zasloužíš si to."

Aveline Vallen je voják, mistryně meče a štítu, a neúnavný strážce .. do jisté doby.
Jako dcera vyhnaného rytíře se i přes otcovo přání Aveline nestala rytířkou. Třebaže plně vyškolena v rytířském boji, byla vychovávána ve stíny ztraceného (otcova) života a neztratí další kvůli cti.
Ochrana jejího adoptivního domova, Kirkwallu, se stává její zvolenou povinností, ne priviligevaným povoláním.
Lidi, za kterými stojí, nebudou obětováni prohraným sporům nebo při obraně pošetilých. Pýcha může být obvázaná stejně jako kterékoliv jiné zranění - když hrozba je po smrti a všichni jsou v bezpečí svých domovů.

Aveline

Aveline

Aveline

Wesley

Wesley

Wesleyho specializace je templář. Je velmi dobrý přítel Garretta / Mariany a dokonce jsou i sousedé.
Jeho manželkou je Aveline. Poté co se oba dva přidají do vaší družiny, putujete s nimi po celém Thedesu. Spoiler: Jakmile vám Flemeth zachrání život, výjde najevo, že Wesleyho nakazili zplozenci. Je na samotném hráči, aby rozhodl, jestli ho zabije Aveline a nebo Garrett / Marian.

Bethany

Bethany

Bethany Hawke je mladší sestra Garretta / Mariany a dvojvaječné dvojče Carvera. Bethany stejně jako její otec je bezvýznamný mág. Provází Garretta / Marianu na cestě z Lotheringu. Spoiler: Pokud bude Garrett / Marian mág, Bethany zemře na tom samém místě kde Carver.

Bethany

Carver Hawke

Carver

Carver Hawke je mladší bratr Garretta / Marian a s Bethany jsou dvojvaječná dvojčata. Jeho specializace je bojovník a (následuje spoiler) podle některých informací by mohl být zabit při útoku na Lothering kdy mu ogr rozbije hlavu, ale podle společnosti Bioware by téhle události šlo zabránit.

Cassandra

Cassandra

Cassandra Pentaghast je stopařka s oblasti Nevarra, která má velký zájem o Garretta / Marianu. Věří, že jeho (její) schopnosti by mohly být klíčové k zamezení války v celém Thedasu. První čeho si na Cassandře všimnete je oko na její zbroji, které je důležitým symbolem pro mnoho světových náboženství včetně křesťanství a buddhismu.

Garret/Marian Hawke

Hawke

Garrett / Marian je ústřední postavou celé hry Dragon Age 2. Lze si vybrat ženu nebo muže, dále si můžete změnit vzhled podle sebe a specializaci. Na výběr je mág, válečník a lotr. Jediné, co je na pevno stanovené je jméno postavy, pro ženu je Marian a pro muže Garrett.
Garrett / Marian je člověk, který (a) žil (a) v Lotheringu. Během Nákazy se mu podařilo utéct na sever, přesněji do Free Marches.

Po pár letech, co Nákaza trochu utichla se o Garrettovi / Marianě šířily různě mýty, báje a legendy. Nakonec se stal nejvýznamnější postavou Dračího Věku, ale to, jak toho (a titulu Šampión Kirkwallu) dosáhnul, určíme už my - hráči.
Jeho otec byl nijak zvlášť významný mág, zatím co jeho matka Amell byla Kirkwallská šlechtična. Taktéž jeho sestra Bethany je mág (pravděpodobně "nelegální" - tj. není pod dozorem Chantry).

Flemeth

Flemeth

Flemeth vám předtím než jste jí v Dragon Age Origins zabil, řekla, že se za pár let vrátí a taky, že tak udělala.
Spoiler: Flemeth vás zachrání během bitvy s Hurloky. Poté co všechny zplozence zabije, požádá vás, abyste předali amulet archivářce Marethari, jejíž klan se nachází nedaleko od Kirwallu. (Marethari můžete znát s Dragon Age Origins)
Zatím není známo jestli Flemeth je zde jenom jako někdo, kdo potřebuje s něčím pomoci, nebo se k vám přidá a bude vaším společníkem.

Flemeth

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick