Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů993/36%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů379/14%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů342/12%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů316/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů296/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů432/16%
Hlasů celkem: 2758
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1462/47%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů393/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů326/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů309/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů298/10%
Hlasů celkem: 3087

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Místa

Zde postupně naleznete popis několika z míst, které navštívíte v průběhu děje Dragon Age II.

Sundermount

Kirkwall je ze severu chráněn horami a nejvyšší z nich je Sundermount (něco jako Rozštěpená Hora).
Hora má hrůzostrašnou reputaci. Legenda říká, že šlo o místo zkažené bitvy, kde obě strany vpustily do světa hrůzy, které do něj nepatří. Tito bezbožní tvorové se potulují výšinami dodnes, nevědíc, že válka pro kterou byli vyvoláni, už dávno skončila.

Gallows

Nádvoří Gallows (Šibenice) vyplňují sochy mučených otroků jako strašlivé memento historie Kirkwallu.
Sochy ale nejsou památkou na utrpení otroků. Každý palec a úhel nádvoří byl navržen magistry usilujícími zlomit ducha nově příchozích.
Exekuje se zde konaly denně, někdy i každou hodinu a těla visela na šibenicích po celé délce dvora.
Noví otroci plahočící se z doků tak viděli, co je očekává.

Hightown

Každý, kdo v Kirkwallu něco znamená, žije v Hightownu a jediný případ, kdy se zajímají o dění v Lowtownu je, když vítr přitáhne zápach ze sléváren a starých dolů.
Lidé se v Hightownu cítí bezpečně, ne proto, že jsou městské zdi nedobytné, ale proto, že by útočník musel zdolat dlouhé schodiště z Lowtwonu, aby se k nim dostal.
Mnoho krvavých bitev bylo na těchto úzkých schodech vybojováno a v několika válkách se Hightown dokázal udržet celé měsíce po obsazení Lowtownu.
Bohatí nicméně často zapomínají, že tyto schody jsou také jejich jedinou únikovou cestou.

Kirkwall

Každá loď přibližující se Kirkwallu nejdříve uvidí útesy – „zeď“, která dala městu jeho jméno – a to už ze vzdálenosti mnoha mil. Tento příkrý útes je tvořen ze stejného černého kamene, na kterém bylo postaveno město, panteon ohavných strážců představující Staré Bohy vytesané do jeho tváře. Během let Církev mnoho těchto rouhačských strážců vymazalo, ale je téměř nemožné zničit je všechny.

Kanál, který byl vytesán do tohoto útestu, umožňuje lodím proplout, temnou chodbou s příkrými zdmi stovky stov vysokých, do samotného města. Po obou stranách tohoto kanálu jsou „Kirkwallská dvojčata“, dvě masivní bronzové sochy, které zde nejsou pouze pro pohled: město stojí vedle nejužšího bodu Waking Sea a masivní síť řetězů může být vztyčena mezi sochami a majákem na nejbližším výběžku skály, který označuje okraj splavného pruhu.
Toto sevření mořské dopravy je žárlivě střeženo často se střídajícími vládci města pro bohatství plynoucí z mýtného a daní, které je díky němu možné vybírat. Pomíjející politika Kirkwallu je stejně brutální a zrádná jako moře pod ním.

Lowtown

Nově příchozí do města Kirkwall shledá Lowtown obrovským bludištěm chudinských čtvrtí a labytintem uliček, obklopujících rušný přístav. Lowtown je doslova díra, kde byli kdysi ubytováni otroci, ale místní se utěšují myšlenkou, že ať už jsou jakkoliv chudí, tak stále nejsou tím nejhorším v Kirkwallu.
Ta pocta náleží těm, kteří sestoupili do "Darktown". Takto si pojmenovali tunely městkých stok ti opravdu zoufalí, kteří neměli kam jinam se úchylit.

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick