Dragon Age | Vokr.com

EA RSS

Z dračí kroniky

Dragon Age 2 - předprodej

Kupec

Dragon Age: Prameny

Krčma

Vyhláška

Líbily se vám nové dlc?
Líbily se mi obě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů993/36%
Jen Mark of Assasin
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů379/14%
Jen Legacy
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů342/12%
Ani jedno
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů316/11%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů296/11%
Nehrál jsem
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů432/16%
Hlasů celkem: 2758
Těšíte se na Dragon Age 3?
Ano, bude to pecka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů1462/47%
Celkem jo
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů393/13%
Trochu
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Ne, nezajímá mě
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů326/11%
Ne! Bude to horší než dvojka!
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů309/10%
Nevím
Grafická míra hlasůGrafická míra hlasů299/10%
Hlasů celkem: 3088

Ikonky

  • Hry na Cesty
  • Star Wars: The Old Republic
  • Sigil.cz
  • Bio-World
  • Dragon Age - oficiální český web hry
  • CNCCzech.com

Statistiky

  • TOPlist

Facebook


DragonAge-CZ.cz na Facebooku!

Twitter

Bestiář

V této sekci naleznete informace o nových monstrech, které potkáte během hraní Dragon Age II.

Qunari

Lidé z Qun jsou asi nejméně pochopenou skupinou v Thedasu. Příroda jim nadělila hrozivé rohy a podivné oči..a také ignorantský pohled na tyto impozantní válečníky viděné jako monstra.
Nicméně většina qunari, s kterými se cizinci setkají, jsou součástí armády. Pouze v Seheronu a Par Vollen může jedinec skutečně vidět qunari v plném rozsahu. Zde je celá jejich myšlenka společenství jako jediného celku s jednotlivci, kteří tvoří pouze malou část většího celku nejpatrnější.
Všichni a všechno má své místo určené nezpochybnitelně jejich filosofií. Je to život jistot a rovnosti, i když ne individuality, a je na Thedasu unikátní.

Qunarijští mágové
Qunari nazývají své mágy „saarebas“, což znamená „nebezpečná věc“, a zachází se s nimi s nejvyšší opatrností. Saarebas musí být pozorně ovládáni někým jiným, „arvaaradem“, „tím, kdo zadržuje zlo“, protože se nemohou plně ovládat sami.
Qunari se saarebasi soucítí a ctí jejich úsilí věnované udržení kontroly nad nepolevující hrozbou – sebou samými.

Kamenný Přízrak (Rock Wraith)

Trpasličí legendy vyprávějí o trpaslících natolik zkažených, že je dokonce i samotný Kámen (the Stone) odmítá.
Odsouzeni k bloudějí po Hlubokých Cest (Deep Roads), napůl živi, napůl mrtvi, jsou tito tvorové známi jako Kamenní přízraci, tvorové plni hladu, hněvu a ještě trochy dalšího.
Ačkoliv se všeobecně tvrdí, že jsou Kamenní přízraci pouhým mýtem, čas od času se objeví přeživší, často napůl šílený, jenž se potácí z Hlubokých Cest šeptajíc o oživlých skálách, které se samy složily do parodie humanoidní postavy a o zlověstných očích zářících ve tmě.

Chodec (Strider)

Tito velcí, pavoukům podobní, tvorové stojí na čtyřech masivních novách a mohou se pohybovat s překvapivou rychlostí. Plivají korozivní jed a jsou schopní po své kořisti skočit. Tito tvorové jsou smrtící strážci, často spojeni se ztracenou, prastarou elfí kulturou Arlathanu a časy předtím, než ji elfové ztratili.

Hurlok (Vířivec/Hurlock)

Vyšší než jejich bratranci genlockové, jsou hurloci přibližně lidské velikosti, ale mající značnou sílu a odolnost. Během Blight (Nákazy) se dají často nalézt ve velkých počtech na povrchu, každý vybaven primitivním brněním, u kterých panují zvěsti, že si je vyrábějí z částí zbrojí protivníků, ale také existují důkazy, které napovídají, že si také vyrábějí a opravují své vlastní zbraně.
Darkspawn (zplozenci) jsou živoucím morem a černá tekutina, která prosakuje z hurlockových očí na jeho bledou tvář, dělá tento fakt jasně patrným.

Vyslanec (Emissary)

Neinteligentnější ze zplozenců se stávají nadanými čaroději, s mnoha dovednostmi blízkými krvavé magii. Tito jsou nazýváni "Emisary/Vyslanci" díky jejich pověstné schopnosti mluvit, ačkoliv nevyjednávají o nic víc než ostatní jejich druhu.
Obvykle je možné je vidět na povrchu v průběhu Nákazy, ale kdokoliv, kdo se dostane dostatečně daleko do Deep Roads (Hlubokých Cest) se s nimi může kdykoliv setkat .. a bude toho velmi litovat.

Bioware EA Vokr.com

Design vytvořil Vokr | XHTML & CSS vytvořil Dominick